دکوراسیون اینتل

طراحی و ساخت انواع دکوراسیون

تخت خواب

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

  • دکوراسیون اینتل

نظرات  (۱)

سلام و عرض خسته نباشید
اطلاعاتتون مفید بودن ممنون
کارهاتون و تو سایت دیدم همگی زیبا هستند
من یه راهنمایی میخواستم ازتون من میخوام خودم یه ورق چوب از کارگاه بخرم و خودم اندازه ها رو بدم که واسم برش بزنن که هزینه م کمتر بشه ولی نمیدونم هر ورق چه سایزی هست و واسه تخت خواب یه نفره چوب چند میل استفاده میشه...یه سوال دیگه هم داشتم ازتون میشه از همون چوبی که واسه تخت خواب استفاده میکتم واسه پاتختی و میز آرایش استفاده کنم؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
پاسخ، برای شما ایمیل شد
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی